کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با یک اپلیکیشن اجسام سنگین را بلند کنید

mylifter

محققان آمریکایی دستگاه جدیدی ساخته اند که با یک تلفن هوشمند کنترل می شود و تنها با فشردن یک دکمه می تواند اجسام سنگین را تا ۲۳ کیلو بلند کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، دستگاه مای لیفتر (myLifter) از طریق یک اپلیکیشن روی تلفن هوشمند کنترل شده و می تواند به رغم اندازه کوچک خود اجسام سنگین را بلند کند. این دستگاه اندکی بزرگتر از مشت یک بزرگسال است و حدود ۱ کیلوگرم وزن دارد و بلند و نصب کردن آن برای یک نفر کار ساده ای است.

این دستگاه توسط گروهی از محققان پروو، در ایالت اوتا آمریکا ساخته شده و برای بلند کردن اجسام سنگین چون دوچرخه، قایقهای پارویی، بسته های حمل و نقل و حتی اثاثیه منزل ایده آل است.

کاربران می توانند چندین دستگاه مای لیفتر را با هم برای بلند کردن اجسامی قدرتمند و سنگین استفاده کنند. این دستگاه های مای لیفتر توسط اپلیکیشن ارائه شده برای تلفن همراه همزمان می شوند و کنترل همه آنها از طریق فشردن یک دکمه امکان پذیر است.

افرادی که با کارکردن تلفنهای هوشمند و تبلتها چندان احساس راحتی نمی کنند می توانند از یک کنترل از راه دور استفاده کنند که همراه این دستگاه عرضه می شود. این کنترل از راه دور به کاربران این امکان را می دهد که همزمان سازی چندین دستگاه مای لیفتر را انجام داده و آنها را کنترل کنند.

این دستگاه دارای ویژگی است که به آن اسمارت لیفت (smartLIFT) به معنای حمل هوشمند می گوید این قابلیت به کاربر امکان می دهد نقطه بلند و کوتاه را برای هر دستگاه تنظیم کرده تا دستگاه جسم سنگین را بلند کرده و به زمین بگذارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18445 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/27 تعداد مشاهده: 1837
سافت گذر